.

Wat leuk dat je een bezoekje komt brengen op mijn blog.



Waar ik mijn zelfgemaakte kaarten en freubels laat zien.



Zou het helemaal geweldig vinden als je ook een berichtje zou willen achterlaten.



Neem ook eens een kijkje op mijn andere blog.

Mijn kleine hoekjes





31 dec 2009

Happy New Year!

Hoi allemaal,
Ik wil jullie allemaal een heel gezond en creatief 2010 wensen.
Als het weer deze keer meewerkt hopen we morgen voor een paar dagen naar Engeland te gaan.
Dus zie ik jullie weer in het nieuwe jaar terug met kaartjes en andere dingen.
Bedankt voor all bezoekjes die jullie gebracht hebben aan mijn blog.
En hoop jullie allemaal weer te zien in Januari.
Hi everbody,
I want to wish you all of you a healty and creatief new year.
I the weather goes well this time we hope to spent a couple of days in England.
So see you all in the new year.
Thanks so much for visiting my blog and hope to see you all with more cards and other stuff.
So for now HAPPY NEW YEAR.
Groetjes/Greetings,

1 opmerking:

scraphobby zei

ook voor jouw een gelukkig en gezond 2010.
groetjes marian