.

Wat leuk dat je een bezoekje komt brengen op mijn blog.



Waar ik mijn zelfgemaakte kaarten en freubels laat zien.



Zou het helemaal geweldig vinden als je ook een berichtje zou willen achterlaten.



Neem ook eens een kijkje op mijn andere blog.

Mijn kleine hoekjes





18 dec 2009

Blog candy

Deze Candy blijft tot zaterdag bovenaan staan!
Voor nieuwe berichtjes even naar beneden scrollen.
Hoi allemaal,
Omdat het de tijd is van kadootjes, heb ik voor jullie dit tasje gemaakt.
Ik heb er 4 te verdelen.
Wat moet je er voor doen!
Een berichtje achterlaten.
Als je wilt een volger van mij blog worden.
Ben je dat al laat dan een berichtje achter en je loot mee.
Ik loot zaterdag omdat het anders niet meer op tijd bij jullie is.
Wat zit erin: chocolaatjes van Cadbury, Kerststempeltje en kerstafdrukjes.

Groetjes/Greetings,

19 opmerkingen:

Ingrid zei

Hoi Joan,

He wat leuk weer, een blog candy.
Ik ben al volger, want jij maakt iedere keer van die leuke dingen, dus heel inspirerend.
Ik doe graag mee!

Ik wens jou en je familie in ieder geval hele fijne feestdagen en een heel goed, gezond,en gezellig 2010, maar vooral met heel veel knutsel plezier.

Groetjes Ingrid

Ageeth zei

Hoi Joan, wat een leuk tasje ! Een superleuk kadootje zo.
Groetjes Ageeth

Monique Kools zei

Hallo Joan,
Wat een gave candy.
Doe graag mee met de verloting.
Leuk idee voor markten!? Maar ja, wat vraag je ervoor, dat is dan weer zo'n moeilijk iets.
groetjes Monique

anita01 zei

Och ik kom vandaag voor het eerst op je blog.....Joan.
En kijk mijn ogen uit...doe heel graag me voor een super geweldig mooi tasje en zal later kijken hoe ik bij jou volger kan worden. Op zeker dat ik je vaker kom bezoeken maar nu is het trustie tijd...helaas hi,hi,
Veel succes met je leuke candy en wie weet.....win ik er eentje hi,hi,....zou het supertjes vinden.

Warme groetjes van Anita.

crea-elma zei

Hoi hoi,

Wat een leuk tasje weer, super!
Was al volger, maar op een andere manier, dus inmiddels omgezet naar deze blog.

groetjes Elma

anita01 zei

Good Morning Joan,

Tis me gelukt hoor....ik ga je volgen en zal met regelmaat je mooi's bewonderen.

Fijne dag en pas op...tis wit buiten.

Warme groetjes Anita

Renske Creatief zei

Hoi Joan

Wat lief dat je kadootjes weggeeft!! Ik vind de tasjes super leuk gemaakt.

Groetjes renske

Linda zei

Hoi Joan

Wat een leukertje is dat, super.
Ik ben al een hele tijd volger, dus ik doe graag mee met je candy

groetjes en hele fijne feestdagen
Linda

.:♥Marit Pettinga-Meijer♥:. zei

Hoi Hoi Joan,
Wat lief dat je weer een blog candy doet! En natuurlijk doe ik graag weer mee... wat heb je weer voor mooist gemaakt zeg! Ik was al een volger en heb je candy ook even op mijn blog vermeld!
Nu vingertjes gekruisd tot zaterdag! hihihi... ;)
Liefs, Marit.

nora zei

Watb een leuk tasje Joan!!Leuke blog trouwens.Zal je zeker gaan volgen.
Groetjes Nora

nora zei

Kan niet op je volger komen.
Maar kom zeker nog eens kijken,groetjes Nora

Sylvia zei

Hoi

Wat een gave blog heb je, je maakt mooie dingen, dat tasje joh!!! Eeeeeenig. Ik heb sinds kort een eigen blog en ben alles nog een beetje aan het leren. Ik ben in ieder geval volger geworden.

Groetjes van Sylvia Scharp.

Miranda zei

ohhh, wat een lieverdje. ik doe graag mee aan je candy. volger ben ik inmiddels al.
en bij deze wil ik je ook lavast hele fijne dagen wensen.

groetjes miranda

Unknown zei

Hai Joan,
ik ben ook al een volger, en ik heb een hoop inspiratie opgedaan tot nu toe.
Ook dit tasje is weer erg leuk.
Lief dat je er een aantal weggeeft.
Hele fijne feestdagen en ik wens je een gezond en creatief 2010.
Groetjes,
Sandra

Louise de Jong zei

Hoi Joan!
Wat ben jij een schat dat je zo'n prachtig (en lekker!) kadootje weggeeft!
Ik ben al volger van je site; ik vind dat je hele leuke dingen maakt! Bedankt voor de inspiratie!

groetjes
Louise de Jong

Detje zei

Hallo Joan

Leuke candy. Dat tasje is echt super leuk en ook nog leuk gevuld. Volger ben ik al, want ik al een tijdje.

Groeten Detje

Scrapbooking en Kaarten in de Meyerij zei

wauw wat een gaaf tasje joan, ik ben een volger geworden was al lid van je nieuwsbrieven en die zijn al mega leuk!!!!!

ik wens jou en je dierbaren hele fijne feestdagen en een gelukkig, gezond en cratief 2010 toe.

iedereen veel succes
liefs petra
XOXO

scraphobby zei

Wat een enige Blogcandy,en een enig super tasje wie wil die niet,heb me gelijk op volgen gezet,je nieuwsbrieven kreeg ik al.dus was altijd op de hoogte,
allemaal succes.
groetjes Marian

Alice zei

Oohhhh wat een supergaaf tasje! En nog met inhoud ook! Wat lief van je dat je weer blogcandy weg geeft!