.

Wat leuk dat je een bezoekje komt brengen op mijn blog.



Waar ik mijn zelfgemaakte kaarten en freubels laat zien.



Zou het helemaal geweldig vinden als je ook een berichtje zou willen achterlaten.



Neem ook eens een kijkje op mijn andere blog.

Mijn kleine hoekjes





11 dec 2009

Voor de beurs gemaakt-Sample for the Hobby fair.

Hoi allemaal,
Vandaag ben ik naar de 1e hobby beurs in Gorinchem geweest.
Een echte aanrader.
Heerlijk lopen struinen door de gangen en natuurlijk weer met het een en ander thuisgekomen.
Voor die zelfde beurs heb ik deze hager gemaakt.
Hij is voor de stand van Craftworld.
De ster is gesneden met de circut cartridges Joy of the Season.
De stempel is van Snoesje en de sneeuwsterren op de punten komen uit een Crealiesmal.
Morgen sta ik zelf ook in de stand van Craftsworld dus heb je nog wat geld over is de beurs zeker een aanrader.
Hi Everbody,
Today I visit a hobby fair.
It's a lot of fun to browse by the differant stands.
I made this hanger for a company that have a booth there.
She sold beautiful stuff like sizzix, stamps, nestabilities and lovely Martha Stewart punches.
I made the snow hanger with my Cricut I use the Joy of the Season cartridges.
The stamps is from Snoesje and the little stars are a die from Crealies.
Groetjes/Greetings,

1 opmerking:

Kaatje zei

wat een aparte kaart! erg leuk bedacht en mooi gedaan!

groetjes, Annika