.

Wat leuk dat je een bezoekje komt brengen op mijn blog.



Waar ik mijn zelfgemaakte kaarten en freubels laat zien.



Zou het helemaal geweldig vinden als je ook een berichtje zou willen achterlaten.



Neem ook eens een kijkje op mijn andere blog.

Mijn kleine hoekjes





24 dec 2009

Happy Christmas

Hoi allemaal,
Ten eerste natuurlijk wil ik jullie hele fijne dagen toe wensen.
Hi everybody,
A Merry Christmas to all of you.
Dit zijn nog wat kadootjes die ik gemaakt heb.
Voor de kinderen heb ik deze reep gemaakt.
This are some gift that I made.
A chocolate bars for the kids from my family.Een tasje met een klein kadootje voor mijn dochters
A little bag with a little present for my daughters.
Deze sneeuwpoppen waar een fles body lotion in past ook voor mijn dochters

And those snowman's the hold a botle of bodylotion inside.


Groetjes/Greetings,

4 opmerkingen:

Linda zei

Wat een leuk idee om die bodylotion zo te verpakken, echt enig.
gr Linda

Anoniem zei

Fijne kerstdagen Joan ;0)

Veel plezier en geniet ervan ..

Janneke X

Kaatje zei

je cadeauverpakkingen zijn erg gaaf!

voor jou ook nog een fijne 2e kerstdag!

groetjes,
Annika

scraphobby zei

hoi Jaon ik vind die sneeuwpop voor bodylotion helemaal te gek.
groetjes Marian