.

Wat leuk dat je een bezoekje komt brengen op mijn blog.



Waar ik mijn zelfgemaakte kaarten en freubels laat zien.



Zou het helemaal geweldig vinden als je ook een berichtje zou willen achterlaten.



Neem ook eens een kijkje op mijn andere blog.

Mijn kleine hoekjes





20 dec 2009

Corrosive challenges

Hoi Allemaal.
Vandaag is bling wat de klok slaat bij Corrosive challenges.
Voor mij is dit wel heel erg bling, maar wel leuk om deze uitdaging aan te gaan.
Als jullie dit lezen hoop ik in Londen rond te lopen.
Ik zeg hoop want we hebben gehoord dat er problemen zijn met de eurotunnel.
Dus ik hoop dat we niet al te veel vertraging zullen hebben.
Hi everbody,
This week challenges bij Corrosive challenge is bling.
So put your sunglasses on.
I hope that you will take a look at the cards from the DT.

Groetjes/Greetings,

Geen opmerkingen: