.

Wat leuk dat je een bezoekje komt brengen op mijn blog.



Waar ik mijn zelfgemaakte kaarten en freubels laat zien.



Zou het helemaal geweldig vinden als je ook een berichtje zou willen achterlaten.



Neem ook eens een kijkje op mijn andere blog.

Mijn kleine hoekjes





19 dec 2009

Winnaars blogcandy

Hoi allemaal,
Ik wil jullie allemaal bedanken voor de complimenten voor de blogcandy.
En er zijn de volgende 4 namen te voorschijn gekomen.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Miranda
Scraphobby.
Monique.
Linda.
Zouden jullie zo snel mogelijk mij je adres willen geven.
Het email adres staat in de rechter kolom.
Dan kan ik het vandaag nog op de post doen.
Anders wordt het pas dinsdag omdat ik 2 dagen in Engeland ben.
Groetjes/Greetings,

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Och jammer.....ik heb denk ik meer geluk met de liefde dan met een spel...Heel jammer want ik vond het z'n mooi snoepje...volgende keer doe ik weer heel graag mee hoor.

Dames van harte en veel geluk met jullie mooi's.

Joan, wat een fantastisch huis...wat een mooie sfeer.
Fijne dagen en....warme groetjes van Anita

Linda zei

Ik was blij verrast dat ik bij de gelukkige hoor, dank je wel Joan.
En je huis ziet er prachtig uit met al die lichtjes, fijne dagen
groetjes Linda

scraphobby zei

joepie wat super dat ik bij de winnaars hoor,ik heb nog nooit wat gewonnen.en je tuin ziet er prachtig uit met al die lampjes.
gr Marian

Miranda zei

hoi joan,

hij is binnen hoor. en wat istie mooi!!! super bedankt, ik ben er erg blij mee!

groetjes miranda