.

Wat leuk dat je een bezoekje komt brengen op mijn blog.



Waar ik mijn zelfgemaakte kaarten en freubels laat zien.



Zou het helemaal geweldig vinden als je ook een berichtje zou willen achterlaten.



Neem ook eens een kijkje op mijn andere blog.

Mijn kleine hoekjes





6 dec 2009

Corrosive Challenges


Hoi allemaal.
Het is al laat dat ik dit bericht maak, maar nog steeds zondag.
Dus dat betekent Corrosive Challenge tijd.
Deze week een sketch zo als jullie kunnen zien.
Heb er eens een andere kleur voor genomen als wat je voor een winter kaart zou kiezen.
Neem ook eens een kijkje op het blog we hebben ook weer een heel nieuw design team.
En je kunt natuurlijk altijd meedoen met de challenge.
Hi everbody.
It's all late overhere in the Netherlands almost Monday.
But I had to show my card that I made for this week challenge over at
This week a sketch.
I made a card in green this week I decide to go for a differant color than blue for a winter card.
I hope that you like it?
We have also a fresh new designteam, so visit our blog and see for your self all the talent of those lady's.

Groetjes/Greetings,

1 opmerking:

Kaatje zei

Hallo Joan

wat een gaaf kaartje! Ik vind de kleuren erg leuk gedaan voor de kerst.

Ik zou het leuk vinden als je eens een kijkje komt nemen op mijn blog.

groetjes,
Annika