.

Wat leuk dat je een bezoekje komt brengen op mijn blog.



Waar ik mijn zelfgemaakte kaarten en freubels laat zien.



Zou het helemaal geweldig vinden als je ook een berichtje zou willen achterlaten.



Neem ook eens een kijkje op mijn andere blog.

Mijn kleine hoekjes





29 dec 2009

Mojo Monday

Hoi allemaal,
Wat vliegt de tijd toch snel voorbij.
Je denkt lekker 2 weken vrij, maar voor je het weet is het al weer voorbij.
Heb gisteren avond nog de uitdaging van Mojo Monday gemaakt.
Al de spullen zijn van Stamping Up
Hi everbody,
Time fly's when you having fun!
You think 2 weeks of free days but it's goes so fast.
Yesterday I made this card for the challenge from Mojo Monday.
All the stuff is from Stamping Up.
Groetjes/Greetings,

8 opmerkingen:

Tracey Parrott zei

beautiful card and love the colors you chose...perfect!

Chriss Blagrave zei

Gorgeous card. Love the colour combo and movement with the flourishes!

Jessica Ottevanger zei

Wow dit is een hele mooie kaart, ik vind de kleurencombinatie erg mooi! Is dit met Priceless gemaakt? Dan moet ik 'm toch eens iets vaker uit de kast halen. Dat wordt in ieder geval een van mijn goede voornemens voor volgend jaar :-) meer stempelen!
Liefs,
Jessica

tanja zei

wat een mooi kaartje! ik wens je een fijne jaarwisseling en alle goeds voor 2010
gr tanja

Kaatje zei

wow, wat een prachtige kaart!! Ik vind de kleurencombinatie super!!

groetjes,
Annika

Erna Logtenberg zei

Ik vind hem SUPER mooi Joan!!
groetjes, Erna

scraphobby zei

Heel mooi kaartje .
groetjes marian

Jean zei

This is beautiful - so pretty and delicate looking. Famulous work Jaon!