.

Wat leuk dat je een bezoekje komt brengen op mijn blog.



Waar ik mijn zelfgemaakte kaarten en freubels laat zien.



Zou het helemaal geweldig vinden als je ook een berichtje zou willen achterlaten.



Neem ook eens een kijkje op mijn andere blog.

Mijn kleine hoekjes





7 dec 2009

Double Dutch

Hoi allemaal,
Er staat weer een nieuwe uitdaging op het blog van Double Dutch.
Hoe kan het ook anders in deze tijd een verpakking voor een kerstcadeautje.
Ik heb deze laars gemaakt het is een een gratis paptroon van Lauren Meader en te vinden op de site van Papertreyink.
Dit is niet de eerste keer dat ik hem gemaakt heb maar ik had pas dit prachtige papier binnen van Stamping Up en wilde daar zo graag iets mee maken.
Ook de stempels set die ik er voor gebruikt heb is van SU.
Hi everbody,
There is a new challenge over at Double Dutch.
It's the time of the year to make someting for a christmas present.
I made this booth.
It's a free template from Lauren Meader and you can find it by Papertreyink.
I made this booth several times but I had to make just one more with this beautiful paper from Stamping Up.
Also the stamps are from SU.
Groetjes/Greetings,

1 opmerking:

Caro's Kaartjes zei

wow, ik vind 'm super gaaf!

groetjes van Caro