.

Wat leuk dat je een bezoekje komt brengen op mijn blog.



Waar ik mijn zelfgemaakte kaarten en freubels laat zien.



Zou het helemaal geweldig vinden als je ook een berichtje zou willen achterlaten.



Neem ook eens een kijkje op mijn andere blog.

Mijn kleine hoekjes





19 dec 2009

Ons huis-Our house

Hoi allemaal,
Wil jullie even laten meegenieten van de verlichting van ons huis.
Elk jaar is mijn man druk bezig om het versieren.
We hebben dit jaar in Engeland led verlichting gekocht voor de gevel en de kerstboom.
Scheelt toch aanzienlijk in de kosten.
Moet zeggen dat ik het zo wel een heel mooi plaatje vind met de sneeuw erbij.
Hi everbody,
This is our house in this time of the year.
It's a lot of work for my Hubby to put all the lights on.
Hope that you enjoy the view.
Groetjes/Greetings,

1 opmerking:

Leigh zei

Oh how beautiful. Thanks for sharing.