.

Wat leuk dat je een bezoekje komt brengen op mijn blog.



Waar ik mijn zelfgemaakte kaarten en freubels laat zien.



Zou het helemaal geweldig vinden als je ook een berichtje zou willen achterlaten.



Neem ook eens een kijkje op mijn andere blog.

Mijn kleine hoekjes





27 dec 2009

Corrosive Challenges

Hoi allemaal,
Bij Corrosive Challenges is het nieuwe jaar al een beetje begonnen.
Namelijk een kaartje maken over je goede voornemens.
Als je naar de kaart kijkt dan weet je gelijk de mijne.
Ik moet namelijk wat afvallen in verband met mijn diabetes.
Zit net nog in het grensgebied van dat ik nog geen medicijnen hoef te nemen.
Maar ben er ook al achter gekomen dat afvallen niet altijd betekend dat het dan beter gaat met je suiker waarde.
Ben namelijk sinds 3 maanden aan het afvallen en er is 7 kilo af maar de waarde is niet gedaald.
Dus gaan we maar weer vrolijk verder.
Wil je weten wat de goede voornemens van de andere DT leden zijn neem dan een kijkje op
Hi Everbody,
This week by Corrosive challenges it's New Year Resolutions.
My resolution is to lost some weight.
Because I'm a having a light form of diabetes.
I must lost some weight.
And that's not easy with all the holidays and my birthday on 10e of january.
But we shall see.
If you wont to see more resolutions from the other DT Member hope over to.
Groetjes/Greetings,

Geen opmerkingen: