.

Wat leuk dat je een bezoekje komt brengen op mijn blog.



Waar ik mijn zelfgemaakte kaarten en freubels laat zien.



Zou het helemaal geweldig vinden als je ook een berichtje zou willen achterlaten.



Neem ook eens een kijkje op mijn andere blog.

Mijn kleine hoekjes





3 jan 2010

Corrosive challenges

Hoi allemaal,
De eerste uitdaging in het nieuwe jaar bij Corrosive challenges.
Maak gebruik van je meest gebruikte embellischments.
Ik gebruik vaak lint en bloemen dus dat heb ik nu ook weer gebruikt.
Alles op de kaart heb ik gekregen van een van de meiden van Double Dutch blog.
Misschien hebben jullie de afbeelding van free digi stamps al zien staan?
De prijs voor deze maand namelijk.
Als je meedoet in de maand januari dan maak je kans op
4 digi stamps
Su stamp set
scrapbook stickers
en een pakje chipboard letters
Alles wat je hoef je te doen is maak een kaart en link hem bij Corrosive Challenges naar je eigen blog.
Hi everbody,
The first challenge by Corrosive Challenges this year is all about embelischments.
Use your favorites.
I have use ribbon and flowers.
Everthing what I used on this card came from a kit from one of the girls from Double Dutch.
Did you see the image for free digi stamps.
She is one of our sponsers this month.
This is what you can win this month.
4 free digi stamps.
One SU stamp set.
Srapbook stickers.
and a pack of chipboard lettres.
So leave you link behind by mister Linky and make the chance to win those beautiful prizes.


Groetjes/Greetings,

Geen opmerkingen: