.

Wat leuk dat je een bezoekje komt brengen op mijn blog.



Waar ik mijn zelfgemaakte kaarten en freubels laat zien.



Zou het helemaal geweldig vinden als je ook een berichtje zou willen achterlaten.



Neem ook eens een kijkje op mijn andere blog.

Mijn kleine hoekjes





13 dec 2009

Corrosive Challenges

Hoi allemaal,
Winter wonderland
Dat is deze week de challenge bij Corrosive Challenges.
En dat lijkt wel te kloppen met het weer, want het is een stuk kouder geworden.
Dus misschien wel sneeuw!
De stempel is Mariane Designs ( verkrijgbaar o.a bij Craftworld)
Het is een van de kaarten die ik als voorbeeld voor de hobbybeurs had gemaakt.
De sneeuwlaag heb ik gemaakt door een vel wit karton door de cuttlebug te halen en daarna te scheuren.
De blauwe cirkel is van een nestabilitie en daarna door de cuttlebug.
Bedeltje van de sneeuwster komt ook bij Craftsworld vandaan.
En de kleine sneeuwster is van een mal van Crealies ook verkrijgbaar bij Craftsworld.
Hi everbody,
Winter wonderland.
That's this week challenge bij Corrosive Challenges.
I made this winter card with a lot of help from my Cuttlebug.
Most of the supplies are from a Dutch webshop called Craftworld.
Groetjes/Greetings,

2 opmerkingen:

Ageeth zei

Wat een ontzettend leuke kaart Joan

anita01 zei

Och wat maak je toch een heerlijke kerstgroetjes Joan, ja ja kom echt terug bij je....

Warme gr. Anita