.

Wat leuk dat je een bezoekje komt brengen op mijn blog.



Waar ik mijn zelfgemaakte kaarten en freubels laat zien.



Zou het helemaal geweldig vinden als je ook een berichtje zou willen achterlaten.



Neem ook eens een kijkje op mijn andere blog.

Mijn kleine hoekjes





9 dec 2009

Op de valreep- Just in time



Hoi allemaal,

Zoals jullie misschien weten is er elke donderdag een uitdaging op het DWYTer blog.
Deze keer een hele mooie sketch van Alice.
Het is de bedoeling dat je restjes op maak en daar heb ik vandaag dus maar gedaan.
Hij past nu precies bij de laars in mijn vorige post.
Denk dat ik het geheel kado doe lijkt me wel iets.


Hi everbody,

There is a Dutch blog DWYT that give you every week a challenge
This week there was a great sketch by Alice.
The blog challenge you to get of from your stash.
So I made this card with the leftovers from my b

Groetjes/Greetings,