.

Wat leuk dat je een bezoekje komt brengen op mijn blog.



Waar ik mijn zelfgemaakte kaarten en freubels laat zien.



Zou het helemaal geweldig vinden als je ook een berichtje zou willen achterlaten.



Neem ook eens een kijkje op mijn andere blog.

Mijn kleine hoekjes





17 dec 2009

Sweet

Hoi allemaal,
Wat een sneeuw vandaag hé!
Zou eigenlijk bij mijn dochter gaan werken, maar die belde al vroeg op zo van blijf maar lekker thuis.
Nou dat komt goed uit want wil nog wat kerstkaarten maken, dus ben lekker bezig in mijn hobbykamer.
Lekker kopje koffie erbij zo kom ik de dag wel door hihi.
Even over mijn kaartje.
Deze heb ik ook gemaakt voor Craftworld.
Het ging vooral om de blaadjes en bedeltjes die ze verkoopt.
De blaadjes zijn met een Joy mal gedaan die snijdt en embost.
Ze werken erg prettig.
Wil ze zelf ook nog een keertje aanschaffen, maarja je kan niet alles te gelijk kopen hé.
De pons is van Fiskars en de stempel van de Greeting Farm.
Het hertje in gekleurd met copics en de achtergrong van het hertjes met de airbrush.
Hi everbody,
When I wake up this morning everthings was white.
The first snow is falling down.
On Thursday it's the day that I clean the houses from my daughters but I got the day off.
So more time to craft jippy!!!!!
About my card.
I made this card with the newest Joy craft mould.
You can cut and embosed with the same mould.
I made it for Craftworld.
The stamp is from Greetings farm and I colored it with my copics.
The background from the dear I airbrushed with my copics.
Groetjes/Greetings,

4 opmerkingen:

Linda zei

Wat een lief kaartje

gr linda

M@rtine zei

Hoi joan, fijn dat je lekker thuis mocht blijven en je kaart en Candy zien er heel erg leuk uit!

Veel plezier in London!

Liefs Martine

Caro's Kaartjes zei

Wat een sweetie!
Veel plezier in Londen!!

anita01 zei

Och heerlijk dit lieve kaartje, ook zo de kleuren, wauw wat mooi gedaan....Heel veel *fun* in London hoor...

Trustie groetjes,
Anita