.

Wat leuk dat je een bezoekje komt brengen op mijn blog.



Waar ik mijn zelfgemaakte kaarten en freubels laat zien.



Zou het helemaal geweldig vinden als je ook een berichtje zou willen achterlaten.



Neem ook eens een kijkje op mijn andere blog.

Mijn kleine hoekjes





20 dec 2009

Helaas!!!!!!!!!!!!!

Hoi allemaal,
We zijn weer thuis, we zijn niet verder gekomen als net voorbij Antwerpen.
Het bij ons vandaan normaal maar een uurtje rijden naar Antwerpen en nu hebben we er bijna 3 uur overgedaan.
Het was geen doen op de weg we kropen over de weg.
Je kon niet zien waar de rijbaan liep.
We hadden zo wie zo de trein in Calais al gemist en wie weet hoe lang we daar dan moeten wachten en dat is eht geen doen met dit weer.
Jammer maar helaas een hoop geld kwijt voor hotel en treinkaartje maar dat liever dan ergens gestrand zijn.
Wie weet zit er nog een herkansing in, maar eerlijk gezegd ben ik met dit weer liever thuis.
Groetjes/Greetings,

2 opmerkingen:

M@rtine zei

ahh Joan, jammer zeg!
Gelukkig zijn jullie goed thuis gekomen.
Bedankt voor je kerstkadootje, het ligt onder de boom.

Liefs Martine

Linda zei

Wat jammer, je zal je er juist heel veel op verheugd hebben. Maar heelhuids weer thuiskomen is ook erg belangrijk.
gr Linda