.

Wat leuk dat je een bezoekje komt brengen op mijn blog.



Waar ik mijn zelfgemaakte kaarten en freubels laat zien.



Zou het helemaal geweldig vinden als je ook een berichtje zou willen achterlaten.



Neem ook eens een kijkje op mijn andere blog.

Mijn kleine hoekjes





3 okt 2009

Sol kaart/ Sketch online

Deze kaart heb ik vorig week gemaakt voor de sketch online uitdaging van de Kaartenmakers.
Het viel nog niet mee om een stempel te vinden die een beetje scheef kon staan.
Maar ik heb dit stempelset van mijn dochter te leen en heb die er voor gebrukt.
This card I made for the challenge from a dutch yahoo group.
It was difficault to find a stamp for this sketch because of the angle of the sketch.
But this stampset is from my daughter and it visit me some times so I used it for this card.

Groetjes/Greetings,

1 opmerking:

Jessica Ottevanger zei

Wat een mooie kaart, dat komt natuurlijk door de mooie stempelset, hihi