.

Wat leuk dat je een bezoekje komt brengen op mijn blog.



Waar ik mijn zelfgemaakte kaarten en freubels laat zien.



Zou het helemaal geweldig vinden als je ook een berichtje zou willen achterlaten.



Neem ook eens een kijkje op mijn andere blog.

Mijn kleine hoekjes





26 okt 2009

Christmas Stampin All Year Long

Hoi allemaal.
Voor de uitdaging van deze week hebben we bij CSAYL een diorama kaart gemaakt
Had het nog nooit gedaan en had eerst ook geen idee hoe zo iets gemaakt moest worden.
Maar bij Split coast stampers staat een goede les.
Dus dit is mijn kaart geworden het is heel leuk om te doen.
Hij kan plat in een envelop.
Neem eens een kijkje naar alle prachtige examplaren bij CSAYL
Hi everbody.
This week challenge is a diorama card over at CSAYL.
I never had made such card but for everthing must be the first time!
There is a great tutorial over at SCS
You can fold the card flat so he can in a envelope.
For more beautiful examples visit CSAYL

Groetjes/Greetings,

3 opmerkingen:

Marcia zei

Very nice!

Erna Logtenberg zei

wat een schattig kaartje Joan!
groetjes, Erna

Tina zei

your diorama is way better than mine - for sure. super cute