.

Wat leuk dat je een bezoekje komt brengen op mijn blog.



Waar ik mijn zelfgemaakte kaarten en freubels laat zien.



Zou het helemaal geweldig vinden als je ook een berichtje zou willen achterlaten.



Neem ook eens een kijkje op mijn andere blog.

Mijn kleine hoekjes





7 okt 2009

Candle in a box

Ook voor de kerstbeurs in November dit doosje met kaars gemaakt.
Doosje is weer zelf ontworpen en de afbeelding op de kaars is met tissue papier gedaan.
Also for the craftfair this box with a candle.
Box made with the scoprpal and the candle is made with a stamp image on tissue paper
Groetjes/Greetings,

3 opmerkingen:

Linda zei

Hoi Joan

Dat ziet er heel leuk uit, super.
gr linda dekker

Erna Logtenberg zei

Wat een enig doosje Joan!!

Jessica Ottevanger zei

Wat een schatje. Ik weet een plekje waar dit erg mooi zal staan, past perfect bij mijn sneeuwpoppen collectie :-)