.

Wat leuk dat je een bezoekje komt brengen op mijn blog.



Waar ik mijn zelfgemaakte kaarten en freubels laat zien.



Zou het helemaal geweldig vinden als je ook een berichtje zou willen achterlaten.



Neem ook eens een kijkje op mijn andere blog.

Mijn kleine hoekjes





5 okt 2009

Inkt


Na een week vakantie in Wales zijn we gisteren avond weer thuis gekomen.
Heb de hele week niet gehobbyed had wel spullen mee genonmen maar niets gedaan.
Vandaag kwam mijn oudste dochter een dagje knutselen.
We hebben lekker met inkt zitten knoeien.
Heb voor mijzelf 3 kleuren alcohol inkt gekocht en zij heeft ok al een aantal kleuren dus genoeg gekliedert.
After a week of vacation in Wales we came back yesterdag evening.
And today my oldest daughter came over for the day and we played with ink.
I bought 3 colors of alcohol ink and made this card and run it trow the cuttlebug.
Deze kaart heb ik gemaakt met versamerk inkt en met de brayer met een regenboog inktpad.
De blaadjes zijn op bruinkarton met donkerbruine inkt gestempeld en uitgeknipt.
For this card I stamped the little leaves with versamerk ink and brayered them with a rainbow inkpad.
The leaves are stamped on brown cardstock with darkbrown ink.
Groetjes/Greetings,

1 opmerking:

Jessica Ottevanger zei

Ik blijf ze mooi vinden, komt natuurlijk omdat ik er bij was toen ze gemaakt werden. Ik vind het vogeltje zoooo schattig!