.

Wat leuk dat je een bezoekje komt brengen op mijn blog.



Waar ik mijn zelfgemaakte kaarten en freubels laat zien.



Zou het helemaal geweldig vinden als je ook een berichtje zou willen achterlaten.



Neem ook eens een kijkje op mijn andere blog.

Mijn kleine hoekjes





13 okt 2009

Don't waste your Thursdays!!!!!!!


Er is een nieuwe Nederlands blog Don't Waste Your Thursdays!!!!
Elke donderdag komt er een nieuwe uitdaging om je restjes te gebruiken.
Nu ben ik op donderdag altijd aan het werk dus dan maar op een andere dag.
Zo gezegd zo gedaan en gisteren avond dit kaartje na aanleiding van de Sketch gemaakt.
Het is allemaal van Su behalve het rode lint dat heb ik niet zo smal in mijn SU spulletjes.

There is a new Dutch blog called Don't Waste Your Thursdays!!!!
Every thursday there is a new challenge to do something with your leftovers.
Only on Thursday I work and there for I did the challenge last evening.
I used only SU supplies only the little red ribbon is from my stash I don't have that from Su.

Groetjes/Greetings,