.

Wat leuk dat je een bezoekje komt brengen op mijn blog.



Waar ik mijn zelfgemaakte kaarten en freubels laat zien.



Zou het helemaal geweldig vinden als je ook een berichtje zou willen achterlaten.



Neem ook eens een kijkje op mijn andere blog.

Mijn kleine hoekjes





20 okt 2009

Huisjes / Houses

Hoi Allemaal.
Nadat we zaterdag bij Heidi waren geweest voor een workshop waar we verwend werden met heerlijke thee en chocolade zijn we ook nog langs een heel leuk thee winkeltje geweest.
Het is in Dordrecht en zit aan het einde van het Statenplein in een heel leuk en knus winkeltje.
Ze hadden daar thee van het huis en omdat ik altijd op zoek ben naar leuke dingen voor de kerstmarkt vond ik het wel toepasselijk om er deze huisjes bij te maken.
Vond het wel een leuk idee, wat vinden jullie?
Hi Everybody.
When we last Saterday visting Heidi for a workshop she give us yummy chocolates and wonderfull tea.
She gets that from a little shop in Dordrecht.
And we also visit the beautiful shop with a lot of tea and other stuff.
The has there Tea from the house.
And because I look everyware for nice stuff for the craftfair that I and my friend joing in Nov.
There I made those house and put the tea in it.
I think it's very nice so what you think?
Groetjes/Greetings,

4 opmerkingen:

Janet zei

OMG these are amazing!! i love them!
hugs

Sandra Korten zei

Oh wat een leuke theehuisjes zijn dit. Er leuk om cadeau te krijgen.
Super!!!!
groetjes,
Sandra :-)ima

Erna Logtenberg zei

Wat een schattige huisjes Joan!!!
SUPER gewoon!

Caro's Kaartjes zei

Schattig die huisjes!!