.

Wat leuk dat je een bezoekje komt brengen op mijn blog.



Waar ik mijn zelfgemaakte kaarten en freubels laat zien.



Zou het helemaal geweldig vinden als je ook een berichtje zou willen achterlaten.



Neem ook eens een kijkje op mijn andere blog.

Mijn kleine hoekjes





11 okt 2009

Corrosive challenges

Hoi allemaal,
Vandaag weer een kaartje voor het blog van Corrosive challenges.
Het is zoals je kunt zien weer sketch tijd.
De stempelafdruk is ingekleud met copics enverhoogd opgeplakt en de ovale nestabilitie heb ik geairbrushed.
Ook de rand onder de stempel afdruk heb ik met een nestabilitie gedaan en de airbrush.
De takjes van de bloemetjes zijn gedaan met een Martha Stewart pons te verkrijgen bij http://www.craftsworld.nl/
Hi everbody,
Today it's the time of the week for a card for the Corrosive Challenges blog.
A sketch this week.
I put my image with dots on a nestabilitie and airbrush the oval.
The lace border is also a nestabilite that is airbrushed.
The leaves are done with a punch from Martha Stewart available by
Groetjes/Greetings,

4 opmerkingen:

Danni zei

What a sweet image and a great card!

Linda zei

Wauw heel leuk gedaan hoor.
Gr Linda

Erna Logtenberg zei

wat een schattig kaartje Joan!
en wat gaaf dat je een airbrush hebt!

Jessica Ottevanger zei

Wat een schatje :-) En niet alleen het meisje ook de kaart. Ik vind 'm erg mooi gemaakt!