.

Wat leuk dat je een bezoekje komt brengen op mijn blog.



Waar ik mijn zelfgemaakte kaarten en freubels laat zien.



Zou het helemaal geweldig vinden als je ook een berichtje zou willen achterlaten.



Neem ook eens een kijkje op mijn andere blog.

Mijn kleine hoekjes





25 okt 2009

Corrosive Challenges

Hoi allemaal,
het is weer zondag en dat betekent een nieuwe challenge.
Deze week een kaart in een andere vorm dan normaal.
Ik heb met mijn design studio van de cricut 2 van deze vormen samen gesmelt tot deze vorm.
Hij staat op Accent Essentials.
Dus doe mee met ons en kijk op het blog voor meer kaarten van ons designteam.
Hi Everbody,
It's Sunday again and that means............Challenges time over at
This week the challenge is any shape of card.
I made this card with the cricut and design studio.
And weld it toghter.
The form can you find on Accent Essentials.
Play along with us and check out the other card from the design team
Groetjes/Greetings,

2 opmerkingen:

Leigh zei

This card is so pretty. Love your flower embellishments.

dawnmercedes zei

This is so lovely!!