.

Wat leuk dat je een bezoekje komt brengen op mijn blog.



Waar ik mijn zelfgemaakte kaarten en freubels laat zien.



Zou het helemaal geweldig vinden als je ook een berichtje zou willen achterlaten.



Neem ook eens een kijkje op mijn andere blog.

Mijn kleine hoekjes





25 okt 2009

Happy Birthday Jessica

Hoi allemaal,
Vandaag of eigenlijk morgen is mijn oudste dochter jarig.
Hartelijk gefeliciteerd Jessica.
Ze wilde graag een DVD van Shopaholic dus dat is een van haar kadootjes.
Ik heb voor haar er deze kaart bij gemaakt om dat ze helemaal weg is van Stamping Bellas.
Hi Everbody,
Tomorrow it's the birthday from my oldest daughter.
But she holds it today.
Happy Birthday Jessica
She wanted a DVD from Shopaholic so thats one of her presents.
I made for her this card because she loves Stamping Bellas.
Ook dit tasje hoort erbij daar zit de DVD in en ook nog wat te smullen voor onder de film.
Also I make this bag that holds the DVD and somethings to nibble during the movie
Dit is het dus geworden.

This is all the stuff.




Groetjes/Greetings,

Geen opmerkingen: