.

Wat leuk dat je een bezoekje komt brengen op mijn blog.



Waar ik mijn zelfgemaakte kaarten en freubels laat zien.



Zou het helemaal geweldig vinden als je ook een berichtje zou willen achterlaten.



Neem ook eens een kijkje op mijn andere blog.

Mijn kleine hoekjes





24 mrt 2009

Mojo Monday 79

Voor deze challenge op het blog van Mojo Monday dit kaartje gemaakt.
Papier en lint is SU en de stempel is van The Angel Company.
Natuurlijk ontbreken mijn copic's nu ook niet.
For the challenge on Mojo Monday i made this card with a lovely bunny.
Paper and ribbon are from SU and the stamp is from The Angel Company.
And ofcourse my copic's.



Groetjes/Greetings,

2 opmerkingen:

Danni zei

I just lovve what you do with this stamp set! Awesome!

Cardmaking Galore zei

Love its clean layout!