.

Wat leuk dat je een bezoekje komt brengen op mijn blog.



Waar ik mijn zelfgemaakte kaarten en freubels laat zien.



Zou het helemaal geweldig vinden als je ook een berichtje zou willen achterlaten.



Neem ook eens een kijkje op mijn andere blog.

Mijn kleine hoekjes





14 mrt 2009

Little girl on the swing

Omdat ik van de week niet erg lekker was, lagen nog allemaal restjes op mijn tafel van het kaartje wat ik begin deze week had gemaakt.
En heb het maar eens gelijk gebruikt om er dit kaartje mee te maken.
Zo zie je maar weerdat je met een andere stempel er weer heel iets anders uitkomt.
Because I was not feeling well this past week, there where a bunch op papers on my desk.
So I decied to use them for this card.
The papers are the same as I used early this week.

Groetjes/Greetings,

1 opmerking:

Janet zei

such a cute card! i love it:)