.

Wat leuk dat je een bezoekje komt brengen op mijn blog.



Waar ik mijn zelfgemaakte kaarten en freubels laat zien.



Zou het helemaal geweldig vinden als je ook een berichtje zou willen achterlaten.



Neem ook eens een kijkje op mijn andere blog.

Mijn kleine hoekjes





1 mrt 2009

Eindelijk/Finaly

Mag ik het bekend maken.
Dit is een nieuw challenge blog waar ik designmember van ben.
Elke week een nieuwe challenge.
Deze week is het een sketch.
Je kunt heel makkelijk mee doen door je link achter te laten bij mr Linky.
Ook zullen er prijsjes te winnen zijn.
Can I announce this new challenge blog where I'm being a designmember.
Every week you can find her a challenge.
Everbody is invited to take part of a challenge.
You can also win a prize.
So link your card by mr Linky so we can enjoy all the lovely cards everybody has made.

Groetjes/Greetings,

1 opmerking:

Maria zei

Congratulations Joan on being a DT member! Whoohoo!! can't wait to see your fabulous cards for the DT.

Maria