.

Wat leuk dat je een bezoekje komt brengen op mijn blog.



Waar ik mijn zelfgemaakte kaarten en freubels laat zien.



Zou het helemaal geweldig vinden als je ook een berichtje zou willen achterlaten.



Neem ook eens een kijkje op mijn andere blog.

Mijn kleine hoekjes





13 mrt 2009

Happy Birthday

Vandaag wordt mijn nichtje Sara 9 jaar.
Voor haar traktatie op school heb ik deze rugtasjes gemaakt.
Zelf heeft ze keurig netjes haar naam op de klep geschreven.
Ben benieuwd wat haar klas genootjes er van vonden.
Ik heb het patroon wat een cutfile is voor de cricut op de site van Pieces from Me
For my little niece Sara see is 9 today.
I made these cute little backpack for her classmates.
She self put here name and age on the backpack.
I found the cutfile for the cricut on the site from Jen Pieces from Me

In dit tasje wat ik versiert heb met vlinders en echte snoepjes op hun rug zitten de kadootjes voor haar, ze wilde graag knutselspulletjes dus daar kon voor gezorgd worden.
Ook heb ik nog een boeketje bloemen (lollies ) gemaakt zal er altijd wel ingaan denk ik.

This is her present from us Craft things, see loves to play with my cricut when see visit me.
I made also a bunch of flowers (lollipops) I think that see gone to like that.




Groetjes/Greetings,

1 opmerking:

Janet zei

OMG how cool are these??? I love everything!!
hugs