.

Wat leuk dat je een bezoekje komt brengen op mijn blog.



Waar ik mijn zelfgemaakte kaarten en freubels laat zien.



Zou het helemaal geweldig vinden als je ook een berichtje zou willen achterlaten.



Neem ook eens een kijkje op mijn andere blog.

Mijn kleine hoekjes





29 mrt 2009

Corrosive Challenge 5

Nee ik ben niet een dag te vroeg met de challenge van Christmas stampin, maar voor deze challenge moesten we een kaart maken met een kerts "dier"erop.
Zodoende heb ik deze stempel gebruikt met de rendieren.
No Í'm not a day to soon with a christmas card its not for Christmas stampin but for the challenge on Corrosive Challenges.
We must make a card with a christmas "dear"
So I use this cute stamps with Reindeers.
Groetjes/Greetings,

1 opmerking:

Janet zei

such a cute card joan! i love this set!
hugs