.

Wat leuk dat je een bezoekje komt brengen op mijn blog.



Waar ik mijn zelfgemaakte kaarten en freubels laat zien.



Zou het helemaal geweldig vinden als je ook een berichtje zou willen achterlaten.



Neem ook eens een kijkje op mijn andere blog.

Mijn kleine hoekjes





21 mrt 2009

DCBD 119

Ik had nog de restjes op mijn buro liggen van de kaart van gisteren, en heb daar deze mee gemaakt.
Het zijn weer Stamping UP stempels deze keer de set A rose is a rose.
Heb gelijk gebruikt gemaakt van de sketch van DCBD.
On my desk I had some scraps from the card from yesterday, so I decied to make this card for the DCBD.
I use stampset from S U a rose is a rose


Groetjes/Greetings,

2 opmerkingen:

Linanna DESIGNS zei

Good morning Joan, i hope you are well hunny. what a gorgeous card the colours together are so pretty. Hope you are enjoying your weekend, and Happy Mothers day to you. Hugs Linda x

Adventures in Abundance zei

Beautiful card! Thanks for playing along.