.

Wat leuk dat je een bezoekje komt brengen op mijn blog.



Waar ik mijn zelfgemaakte kaarten en freubels laat zien.



Zou het helemaal geweldig vinden als je ook een berichtje zou willen achterlaten.



Neem ook eens een kijkje op mijn andere blog.

Mijn kleine hoekjes





15 mrt 2009

Almost St Patricks day

17 maart is het st Patricks day.
Nu heb ik daar zelf helemaal niets mee maar voor de challenge op Corrosive challeges was de opdracht deze week.
Groen of iets met st Patrick.
Heb het plaatje van het internet gehaald en verkleind voor op een kaart het was geloof ik een kleurplaat, en ingekleurd met Copic's
For the challenge on Corrosive Challenges the thema is green of St Patrick day.
We don't have that overhere in the netherlands (I Think) so I browse on the internet and found this cute little guy.
I make the picture smaller suitable for a card.
And here he is my one little st patrick

Groetjes/Greetings,

1 opmerking:

Maria zei

Such a cute St. Patricks card Joan. I love the dp. . it matches so nicely with the cute image. Awesome job coloring the image. . .you really made him come to life!!

Maria