.

Wat leuk dat je een bezoekje komt brengen op mijn blog.



Waar ik mijn zelfgemaakte kaarten en freubels laat zien.



Zou het helemaal geweldig vinden als je ook een berichtje zou willen achterlaten.



Neem ook eens een kijkje op mijn andere blog.

Mijn kleine hoekjes





23 mrt 2009

Christmas stampin all year long 9

Deze keer voor de challenge was het weer een sketch.

Ik heb voor mijn kaart een kerststempel gebruikt van de Angel Company.

En natuurlijk weer mijn Copic's, het lijkt wel een plaat die op herhalen staat.

Ook mijn Cuttlebug was weer van de partij.

Neem ook een kijkje op het blog van Christmas stampin om te zien wat de andere Diva's hebben gemaakt.


For this week challenge we used a sketch.

I used a stamp from the Angel Company for my card .

Ofcourse I used my Copic's for the colouring and I also used my Cuttlebug.

Take a look on the blog from Christmas stampin for the cards from the other Diva's




Groetjes/Greetings,

1 opmerking:

inlovestamping zei

Cute card this week! The ornament images is just adorable!