.

Wat leuk dat je een bezoekje komt brengen op mijn blog.



Waar ik mijn zelfgemaakte kaarten en freubels laat zien.



Zou het helemaal geweldig vinden als je ook een berichtje zou willen achterlaten.



Neem ook eens een kijkje op mijn andere blog.

Mijn kleine hoekjes





9 mrt 2009

Christmas stampin all year long 7

Voor deze week challenge geen sketch te volgen maar uit de vrije hand.
Dus ik dacht ik gebruik weer eens een Magnolia stempel.
For this week challenge it was DIY no sketch or colours or anytinhg else.
So i used a magnolia stamp for my card.
Neem ook een kijkje op het blog van Christmas stampin wat de andere Diva's ervan gemaakt hebben.
So take a look what the Diva's has made for this week challenge.

Groetjes/Greetings,

6 opmerkingen:

Danni zei

Very nice! Love how you colored sweet Tilda!

Yankee in England zei

Glad to know I am not the only one working on Christmas cards now!

Debbie Fisher (debbiedee) zei

great layout, love your coloring too

Janet zei

great card!!! your colouring is amazing!!

Maria zei

I love your layout Joan! Tilda is so cute sitting in the scallop wreath. So pretty. Love the traditional colors too. Just simply a fantastic card!!

Maria

Amber zei

Very cool card.