.

Wat leuk dat je een bezoekje komt brengen op mijn blog.



Waar ik mijn zelfgemaakte kaarten en freubels laat zien.



Zou het helemaal geweldig vinden als je ook een berichtje zou willen achterlaten.



Neem ook eens een kijkje op mijn andere blog.

Mijn kleine hoekjes





21 jul 2008

Vakantie 2008/Vacation 2008

Vandaag is onze vakantie begonnen en zijn we al vroeg op weg gegaan richting Engeland.
De eertste stop was Dungeness het meest Zuid-Oostelijke deel van de Engelse kust.
Daar staan 2 vuurtorens, dat is best wel een vreemd gezicht
Today it is the first day from our vacation to England we visited Dungeness.
There are 2 lighthouses, a new one and an old one.
Het was nog geen weer om er zo bij te lopen maar de zon scheen en dat is al heel wat meer dan we in lange tijd in Nederland hebben gezien.
It was no weather for a wearing a bathing suit yet but the sun was shining and we finally had good weather and no rain for a change.
Groetjes/Greetings,

Geen opmerkingen: