.

Wat leuk dat je een bezoekje komt brengen op mijn blog.



Waar ik mijn zelfgemaakte kaarten en freubels laat zien.



Zou het helemaal geweldig vinden als je ook een berichtje zou willen achterlaten.



Neem ook eens een kijkje op mijn andere blog.

Mijn kleine hoekjes





21 jul 2008

Vakantie 2008/Vacation 2008 5

Van Inverness zijn we vandaag langs de kust via Cullenbay richting Aberdeen gegaan. Ook een bezoekje bij de Papeterie gebracht, niet echt een scrap/hobby winkel maar wel hadden ze daar mooi gewerkt even papier waarvan je een doos vol van kon kopen voor 5 pond.
Today we went from Inverness along the coast via Cullenbay to Aberdeen.
We also visited the Papeterie. This was not really a scrap store, but they had nice textured cardstock from which you could fill a box for 5 pounds.
Daarna door gereden Aberdeen in en een bezoekje gebracht aan de winkels.
After that we drove through Aberdeen and visited the shops.

Ook vandaag weer een Magnolia kaart ingekleurd met Copics.
Today I coloured a Magnolia card with Copics.

Groetjes/Greetings,

Geen opmerkingen: