.

Wat leuk dat je een bezoekje komt brengen op mijn blog.



Waar ik mijn zelfgemaakte kaarten en freubels laat zien.



Zou het helemaal geweldig vinden als je ook een berichtje zou willen achterlaten.



Neem ook eens een kijkje op mijn andere blog.

Mijn kleine hoekjes





21 jul 2008

Vakantie 2008/Vacation 2008 10

We zijn vanochtend vanuit Edinburgh de rivier the Forth overgestoken, en van uit Dalgety bay deze foto genomen, je kan nog net de contouren zien van Edinburgh Castle in de morgen mist.
This morning we went from Edinbrough over the river The Forth and from Dalgety bay we took this picture. If you look closely, you can still see the outlines of Edinbrough Castle.
Daarna doorgereden naar Perth daar hingen overal in het stadje deze mooie hanging baskets.
After that we went to Perth, and everywhere in this city you saw this beautiful hanging baskets.

Vandaag een kaartje met een lekkere taart erop. Natuurlijk weer een Bella ze zijn ook zo leuk om mee te werken.

Today's card is one with a jummy cake! Of course it is a Bella, they are just so much fun to work with!


Groetjes/Greetings,

Geen opmerkingen: