.

Wat leuk dat je een bezoekje komt brengen op mijn blog.



Waar ik mijn zelfgemaakte kaarten en freubels laat zien.



Zou het helemaal geweldig vinden als je ook een berichtje zou willen achterlaten.



Neem ook eens een kijkje op mijn andere blog.

Mijn kleine hoekjes





21 jul 2008

Vakantie 2008/Vacation 2008 7

Toen we vanochtend wilde weg gaan om weer een stukje Scotland te verkennen, zagen we een onaangename verrassing onder de ruitenwissers van onze auto.

Een parkeerboete van 60 pond dat was dus minder leuk, het wordt 30 pond als we hem binnen 14 dagen gaan betalen dus doen we dat morgen maar gauw.

Na het bijkomen van de schrik zijn we richting Kirkcaldy geweest. Het was erg heiig en je kon de punt van de toren niet zien door de laag hangende wolken.


When we wanted to go out this morning to see another part of Scotland, we came across an unpleasant surprise under the windshield wipers of our car.

It was a parking fee for 60 pounds, so that was not so much fun! We only have to pay 30 pounds if we pay the fee within 14 days, so we will do that tomorrow.

After this little scare this morning we went to Kirkcaldy. It was very misty weather and you could not see the top of the tower due to the massive clouds that are very low.

Daarna zijn de doorgereden naar Dundee waar op een plein in de stad deze ( grote) stripfiguren stonden.

After that we drove to Dundee where on the town square we saw this (huge) comicbook figurines.

Vandaag weer een Bella kaartje, deze keer PMSabella.

Today another Bella card, this time it is PMSabella.

Groetjes/Greetings,

Geen opmerkingen: