.

Wat leuk dat je een bezoekje komt brengen op mijn blog.



Waar ik mijn zelfgemaakte kaarten en freubels laat zien.



Zou het helemaal geweldig vinden als je ook een berichtje zou willen achterlaten.



Neem ook eens een kijkje op mijn andere blog.

Mijn kleine hoekjes





21 jul 2008

Vakantie 2008/Vacation 2008 9

Vanuit Edinburgh vertrokken naar Eyemouth, waar het lijkt of de tijd heeft stil gestaan.
Ze hadden daar een winkeltje waar ze volgens hun het lekkerste ijs van Great Britain maken.
Dus dat moesten we even uit proberen.
From Edinbrough we left for Eyemouth, wow it really looks like time has stand still over there. They had a little shop in which (according to them) they make the best icecream in Great Britain. So ofcourse we had to try it out!

Vanuit Eyemouth zijn we richting Dunbar geweest waar we deze rakker in de haven zagen zwemmen.

From Eyemouth we went to Dunbar where we caught this little rascal taking a swim.


Volgens mij had hij of zij al gekeken wat voor kaart er vandaag bij zit, en dacht ie een lekker relax zwempartijtje in de haven.

I think he or she had already seen my card for the day and thought that this would be a swim party in the harbour.


Groetjes/Greetings,

Geen opmerkingen: