.

Wat leuk dat je een bezoekje komt brengen op mijn blog.



Waar ik mijn zelfgemaakte kaarten en freubels laat zien.



Zou het helemaal geweldig vinden als je ook een berichtje zou willen achterlaten.



Neem ook eens een kijkje op mijn andere blog.

Mijn kleine hoekjes





21 jul 2008

Vakantie 2008/Vacation 2008 11

Vanmorgen eerst maar eens op pad gegaan om onze parkeerboete te betalen.
Komen we op het kantoor en vertelden ons verhaal, moesten we een papier invullen toen kregen we een stempel erop en weg was de boete.
Scheelt toch mooi weer 30 pond.
Morgen begint het Edinburgh festival en overal zag je mensen die probeerden hun band of groep aan te prijzen.
Er liepen hele gekke figuren rond, deze 2 waren niet zo heel gek maar de rollen waren omgedraaid hij de rok, zij de broek.

This morning we went to pay our parking fee. When we came at the office and told our story, we had to fill in a form and we got a stamp of approval and didn't have to pay the fee.
That saves us 30 pounds.
Tomorrow is the start of the Edinbrough festival and everywhere there were people promoting their band.
There were some crazy people walking around, these two are not so crazy but here you see her wearing the pants and him wearing the skirt.

Ook wilden we nog een tochtje maken op de Forth met deze boot de Brittiana, maar ja die is van de Koningin dus niet voor ons weggelegd.
We also wanted to take a boattrip on the Forth with this boat, the Brittiana, but she belongs to the Queen.

Ik hoop dat jullie nog niet genoeg hebben van de Bella's want bij deze weer eentje.

I hope you can't get enough of the Bella's, because here's another one.



Groetjes/Greetings,

Geen opmerkingen: