.

Wat leuk dat je een bezoekje komt brengen op mijn blog.



Waar ik mijn zelfgemaakte kaarten en freubels laat zien.



Zou het helemaal geweldig vinden als je ook een berichtje zou willen achterlaten.



Neem ook eens een kijkje op mijn andere blog.

Mijn kleine hoekjes





21 jul 2008

Vakantie 2008/Vacation 2008 3

Vandaag hadden we een lange autorit voor de boeg, we zijn vroeg vertrokken uit Carlisle via Glasgow richting Fort William. Daar vandaan zijn we langs Loch Ness gereden waar we de resten van het kasteel Urquhart zagen. Als je goed kijk dan zie je die streep in het water, dat is de rimpeling van Nessie! die net onder is gegaan.

Today we had a long drive, we left early from Carlisle and via Glasgow we went to Fort William. From there we drove past Loch Ness where we say the remains of the castle Urquhart. When you look closely, then you see a line in the water where Nessie! just went under water.


In Inverness kwamen wij deze groep tegen die een demostatie aan het geven waren.

In Inverness we came across this group who where giving a demonstration.
Vandaag nog een Magnolia kaartje die ik weer ingekleurd heb met Copic stiften.
Today I will show you a Magnolia card, which I have coloured with Copics.

Gezellig aan de picknick.

Having a picknick.

Groetjes/Greetings,

Geen opmerkingen: