.

Wat leuk dat je een bezoekje komt brengen op mijn blog.



Waar ik mijn zelfgemaakte kaarten en freubels laat zien.



Zou het helemaal geweldig vinden als je ook een berichtje zou willen achterlaten.



Neem ook eens een kijkje op mijn andere blog.

Mijn kleine hoekjes





21 jul 2008

Vakantie 2008/Vacation 2008 4

Na het onbijt waar we een Nederlands sprekende Belgische serveerster kregen zijn we uit Inverness richting het noordelijkste punt van Scotland Dunnet Head gereden waar we deze vuurtoren zagen.
After breakfast where we met a Dutch speaking Belgian waitress we left Inverness to go to the upper North point of Scotland Dunnet Head, where we saw this lighthouse.
Daarna zijn we noord oostelijk gegaan en daar heb je John O'Groats.
Via de oostelijke kustlijn zijn we terug gereden naar Inverness.


After that we went to the North East and there is John O'Groats.
Through the East coastline we went back to Inverness.

Voor pootje baden was het wel wat koud.
For dipping your toes in the water it was a bit cold.

Groetjes/Greetings,

Geen opmerkingen: