.

Wat leuk dat je een bezoekje komt brengen op mijn blog.



Waar ik mijn zelfgemaakte kaarten en freubels laat zien.



Zou het helemaal geweldig vinden als je ook een berichtje zou willen achterlaten.



Neem ook eens een kijkje op mijn andere blog.

Mijn kleine hoekjes





6 jul 2008

Anniversary deel 2 / part 2

We zijn gisteren ontzettend verwend door onze dochters op onze trouwdag.
In de eerste plaats deze prachtige kaart.
Mooie bloemen en hartvormige taart.
En als klap op de vuurpijl een verzorgd weekend weg met een overnachting in een N H hotel naar keuze.
Echt helemaal super dat we dat gehad hebben.
Yesterday we got a big suprise from our daughters for our Anniversary.
A pretty card and also beautiful flowers and a heart shape cake.
And also a weekendbreak for the 2 of us




Groetjes/Greetings,

Geen opmerkingen: