.

Wat leuk dat je een bezoekje komt brengen op mijn blog.



Waar ik mijn zelfgemaakte kaarten en freubels laat zien.



Zou het helemaal geweldig vinden als je ook een berichtje zou willen achterlaten.



Neem ook eens een kijkje op mijn andere blog.

Mijn kleine hoekjes





5 apr 2009

Stamp with us

Ik heb een nieuw blog gevonden voor liefhebbers van Stamping Up.
Daar was deze challenge op en kon het niet laten om ook een kaartje in te sturen.
I found this new blog for the manny people how loves Stamping Up.
There is a setch chakkenge and I made this card for it.
You may look for yourself at Stamp with Us



Groetjes/Greetings,

3 opmerkingen:

Stamp WIth Us zei

Beautiful classic card. Thanks for joining in with our first challenge.

Natalie x

Yvonne zei

Pink and choc .. fave colours.Such a lovely card.

Mrs Wonka zei

Love it!

Thank you for joining Stamp With Us for our FIRST ever challenge!

Zoe x