.

Wat leuk dat je een bezoekje komt brengen op mijn blog.



Waar ik mijn zelfgemaakte kaarten en freubels laat zien.



Zou het helemaal geweldig vinden als je ook een berichtje zou willen achterlaten.



Neem ook eens een kijkje op mijn andere blog.

Mijn kleine hoekjes





3 apr 2009

Diva coffee break design

Deze week heb ik ook weer een kaartje voor de DCBD challenge gemaakt.

Het was een kaart sketch zoals je hieronder kunt zien.

Stempels en papier is van Stamping Up.

En ingekleurd met copic's.


This week there is a sketch challenge on DCBD and I made this card.

The stamps are from Stamping Up also the papers.

I use my copic's for the colouring.






Groetjes/Greetings,

2 opmerkingen:

Tammy zei

Love this set with this paper!!! Great idea!

Janet zei

such a clever card Joan! i love it:)
hugs