.

Wat leuk dat je een bezoekje komt brengen op mijn blog.



Waar ik mijn zelfgemaakte kaarten en freubels laat zien.



Zou het helemaal geweldig vinden als je ook een berichtje zou willen achterlaten.



Neem ook eens een kijkje op mijn andere blog.

Mijn kleine hoekjes





30 apr 2009

Diva Coffee Break Designs

Een lekker taartje op deze kaart naar aanleiding van de sketch op Diva Coffee Break Desingns.
Papier stempel en inkt zijn van S U en ingekleurd met copic's.
Today I made this card for the challenge on DCBD.
Everthings is from SU and the image I coloured with copic's



Groetjes/Greetings,

3 opmerkingen:

Adventures in Abundance zei

What a cute birthday card! Thanks for playing along with the Divas!

DoxieGirl zei

Love the cupcake image here! Just adorable! Thanks for playing along with us Divas!
~Kendra

Krista zei

Leuk Joan !!!