.

Wat leuk dat je een bezoekje komt brengen op mijn blog.



Waar ik mijn zelfgemaakte kaarten en freubels laat zien.



Zou het helemaal geweldig vinden als je ook een berichtje zou willen achterlaten.



Neem ook eens een kijkje op mijn andere blog.

Mijn kleine hoekjes





1 apr 2009

Look what I found

Kijk eens wat ik vandaag heb gevonden in m'n brievenbus.
Deze leuke stempel en mooie kaart.
Een tijdje geleden heb ik een challenge gewonnen bij de Javablustampers waar ik lid van ben.
Wist helemaal niet dat er een prijs aan vast zat totdat ik een mailtje kreeg van Jacquie dat ik een stempel van Stamping Bella had gewonnen.
In my mailbox today.
A while ago I sent in a card for a challenge and I won this beautiful stamp from Javablustampers.
Jacquie send me also this lovely card.

Groetjes/Greetings,

Geen opmerkingen: