.

Wat leuk dat je een bezoekje komt brengen op mijn blog.



Waar ik mijn zelfgemaakte kaarten en freubels laat zien.



Zou het helemaal geweldig vinden als je ook een berichtje zou willen achterlaten.



Neem ook eens een kijkje op mijn andere blog.

Mijn kleine hoekjes





19 apr 2009

Corrosive challenges

Deze keer een kaart zonder afbeelding.
Je moest dus alleen een sentiment gebruiken.
Ik heb de achtergrond gestempeld met versamerk inkt.
De tekst stempel is van Hero Arts.
Daarna 2 kaders er omheen met de foto rand schaar.
For this challenge a card without a picture.
We use only a sentiment.
The background I stamped with versamerk ink.
The sentiment is from Heroarts.
When you want to see more card with sentiment take a look at

Groetjes/Greetings,

1 opmerking:

Danni zei

Very pretty! Love the flowers!