.

Wat leuk dat je een bezoekje komt brengen op mijn blog.



Waar ik mijn zelfgemaakte kaarten en freubels laat zien.



Zou het helemaal geweldig vinden als je ook een berichtje zou willen achterlaten.



Neem ook eens een kijkje op mijn andere blog.

Mijn kleine hoekjes





20 apr 2009

Happy Mail

Vandaag leuke post ontvangen uit Hawai.
Ik had in feb meegedaan aan een uitdaging en toen iets gewonnen,wat dat wist ik niet zou een verrassing zijn.
Nu was Jen van Pieces of Me het helemaal vergeten maar ze had mijn mailtje weer gevonden met mijn adres gegevens.
Dus vorige week kreeg ik een mailtje dat er iets op de post was gegaan.
Nou het heeft er maar 5 dagen overgedaan
Er zaten 6 rolletjes lint in en een unmoutend stempel van High Hopes en ook nog iets van kauwgom denk ik.
Today I found a envelope in my mailbox with goodies from Jen {Pieces of Me}
Back in feb I won a challenge on her site.
This are the goodies see send me.
6 robbons a stamp from High Hopes ans some mint.
It was only 5 days on his way from Hawai to the Netherlands.
Jen thank you for your price package.

Groetjes/Greetings,

1 opmerking:

Maria zei

Whoohoo! Congratulations on winning that prize, Joan! Have fun playing with them!!

Maria