.

Wat leuk dat je een bezoekje komt brengen op mijn blog.



Waar ik mijn zelfgemaakte kaarten en freubels laat zien.



Zou het helemaal geweldig vinden als je ook een berichtje zou willen achterlaten.



Neem ook eens een kijkje op mijn andere blog.

Mijn kleine hoekjes





13 apr 2009

Christmas stampin all year long 12

Voor deze week hebben we deze sketch gekregen.

Ik heb er mijn pons van Stamping Up voor gebruikt om de kerstroos mee te maken.

De randen van de bloem heb ik bewerkt met een glitterpen.

Als je nog meer mooie voorbeelden wilt zien met deze sketch neem een kijkje op het blog van Christmas stampin

This week challenge Maria provid us with a sketch.

I use my stamping Up punch to make the flower.

For the egdes from the flower I use a spica glitter pen.

When you have the time take a look at the blog

Christmas stamping






Groetjes/Greetings,

4 opmerkingen:

Little C's Creations zei

Love It, Joan!!!

Hugs,
Jen

Maria zei

Beautiful job, Joan! I love the pretty poinsettia! The 3D look is fantastic!! It's always wonderful seeing your card each week and girl, you're first. You're always one of the first to upload your card each week! LOL!

Maria

inlovestamping zei

Pretty card!! Love the flower!

Michelle zei

pretty card - love the border punch you used and what a pretty flower! Great job with the sketch!